Schrijftrajecten – van idee tot publicatie

Volg een schrijftraject bij de Online Schrijfschool en schrijf je boek onder begeleiding van idee tot publicatie – met lessen schrijftechniek, uitgebreide schrijfbegeleiding gedurende het schrijfproces én het contact met diverse uitgevers

Onzekerheid ontstaat als je kennis mist

• Je kent sommige schrijftechnieken, maar hoe pas je die toe?
  • Je mist de discipline om regelmatig te schrijven
  • Je loopt vast in een chaos aan verhaallijnen
  • Je vraagt je af of het verhaal interessant genoeg is
  • En hoe vind je een uitgever?

Bij de Online Schrijfschool helpen we niet alleen bij de schrijftechniek, maar we ondersteunen je bij het hele schrijfproces.

Vanaf het fundament van een verhaal – alleen als dat stevig is, kun je gaan bouwen

Met goede schrijfskills – je leert eerst de benodigde schrijftechnieken

Tot aan het contact met de uitgever – door de gedegen manuscriptbeoordeling ga je zelfverzekerd het gesprek aan

Motivatie en stimulans -Wij fungeren tijdens het hele traject als stok achter de deur.

Er zijn verschillende schrijftrajecten

1. schrijf je boek in een jaar
  2. schrijf een novelle voor e-only

Schrijf je boek in een jaar

schrijftraject

Dit jaartraject is lekker efficiënt, haalbaar door de goede routeplanner  en vooral heerlijk inspirerend door dat je bij elke stap begeleid wordt. We fungeren daarnaast als stok achter de deur, waardoor je zeker doorgaat.

Dit schrijftraject is bewezen succesvol!

Doel: je schrijft een compleet boek, waarbij je kunt kiezen welk genre je wilt schrijven. Van thriller tot feelgood, van roman of levensverhaal tot kinderboek.

Schrijf een novelle voor e-only

novelle schrijven

Wil je liever een behapbaar traject volgen? Kies dan voor de immens populaire e-only novelle.

Dit schrijftraject is kort en krachtig, met toegankelijke schrijftechnieken en vooral haalbaar door de krachtige begeleiding tijdens het gehele schrijftraject.

De e-only is aan een gigantische opmars bezig in boekenland!

Doel: je schrijft een novelle (~30.000 woorden), waarbij je kunt kiezen tussen een thriller of een feelgood.